2019. november 19., kedd

Asus AiMesh

A házban (és kertben) lévő wifi lefedettségének a növelésén gondolkodva olvastam a router PH fórumán, hogy valaki csak egy Asus RP-AC55 aimesh képes AP vételével oldotta meg, link.

Gyártói link.
Az utolsó, 384.80710 verziójú, 2019/07/17-i firmware-rel tudja.
Az edigitalon kb. 13.500 Ft, link.

Viszont nekem szükségem lenne switch funkcióra is, ami LAN portok hiányában ez nekem nem jó.

Elkezdtem nézegetni milyen olcsó router tudná, esetleg használtan is. De még a legolcsóbb is egy jó router árában van az amelyik tudja aimesh funkciót
Viszont ráakadtam egy érdekes cikkre, ahol egy aimesh-t nem tudó routerből csinálnak firmware frissítéssel aimesh router.
link vagy link
Ez a RT-AC56U típust újonnan már nem lehet kapni, használtam Hardveraprón kb.14e Ft.
Gyártói link.
Az AP és a router kb. egy árban van, de ha kell az AP-hoz még egy switch-et is venni, az már +4e Ft kb.
Na majd meglátjuk.
----------------
UPDATE:
Na megpróbáltam felrakni az ac56u-ra az ac68u firmware-t, de nem jött össze a dolog.
Már be sem töltött a router nvram törlés után.
Ekkor megróbáltam visszaállítania gyári firmware-t az ac56u PH fórum segítségével, ami ha nem is elsőre, de sikerült.
Majd frissíttettem,  és elkezdtem a cikkben leírtak szerint ismét a flashelést.
Közben rájöttem, hogy nem a leírt FW-t szedtem le, de a jóval már sikerült a dolog és böngészőben az alábbi üzenet fogadott: Welcome to RT-AC68U.
Na majd otthon kipróbáljuk hogyan is működik az AiMesh.
----------------
UPDATE 2:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése